.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح ويژه پليس مازندران در چهارشنبه آخر سال
فرمانده انتظامي مازندران از اجراي طرح ويژه پليس در چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت : اين طرح براي جلوگيري از بروز هر گونه حادثه ناگوار ناشي از استفاده ناصحيح از وسايل مواد محترقه و برقراري نظم و امنيت در استان اجرا مي‌شود. سردار سرتيپ دوم پاسدار "مهدي توكلي" روز شنبه به خبرنگار ايرنا افزود: استفاده ناصحيح از وسايل انفجاري از قبيل ترقه ، فشفشه و نارنجك باعث عواقب بسيار وحشتناك و دردناك براي خانواده‌ها مي‌شود. وي با اشاره به طرح ويژه پليس براي برخورد با تهيه و توزيع‌كنندگان مواد محترقه در استان گفت: تا با افرادي كه به تهيه و توزيع مواد محترقه اقدام مي‌كنند، برخورد قانوني خواهد شد. وي از كشف بيش از ‪ ۶۰۰‬هزار عدد انواع مواد آتشبازي در چند هفته اخير در استان خبر داد و افزود: در همين ارتباط در تمامي مبادي ورودي مازندران ايستگاه‌هاي بازرسي نيروي انتظامي مستقر شده است . وي تصريح كرد: مواد منفجره مجاز وجود ندارد و همه انواع مواد محترقه و ترقه‌هاي موجود در بازار غير مجاز و غير قانوني هستند چرا كه اينگونه مواد در هنگام انفجار باعث آلودگي صوتي و ايجاد مزاحمت براي افراد مي‌شود.

 فرمانده انتظامي مازندران از اجراي طرح ويژه پليس در چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد و گفت : اين طرح براي جلوگيري از بروز هر گونه حادثه ناگوار ناشي از استفاده ناصحيح از وسايل مواد محترقه و برقراري نظم و امنيت در استان اجرا مي‌شود.

سردار سرتيپ دوم پاسدار "مهدي توكلي" افزود: استفاده ناصحيح از وسايل انفجاري از قبيل ترقه ، فشفشه و نارنجك باعث عواقب بسيار وحشتناك و دردناك براي خانواده‌ها مي‌شود.

وي با اشاره به طرح ويژه پليس براي برخورد با تهيه و توزيع‌كنندگان مواد محترقه در استان گفت: تا با افرادي كه به تهيه و توزيع مواد محترقه اقدام مي‌كنند، برخورد قانوني خواهد شد.

وي از كشف بيش از ‪ ۶۰۰‬هزار عدد انواع مواد آتشبازي در چند هفته اخير در استان خبر داد و افزود: در همين ارتباط در تمامي مبادي ورودي مازندران ايستگاه‌هاي بازرسي نيروي انتظامي مستقر شده است .

وي تصريح كرد: مواد منفجره مجاز وجود ندارد و همه انواع مواد محترقه و ترقه‌هاي موجود در بازار غير مجاز و غير قانوني هستند چرا كه اينگونه مواد در هنگام انفجار باعث آلودگي صوتي و ايجاد مزاحمت براي افراد مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.